söndag & måndag

& MÅNDAG Sorry ja har nt skrivit blogg på några daagar ahha :)
ska sägaa lite va som hände söndags:)

Söndag: Jag va i grönan me Emelie de ägde !!
så att ni alla vet så e ja livrädd för karuseller se så Lurade Emelie å hennes syster upp mig på katapulten
jaag tror ja doog asså HAHHA de va 1 å sista gången !!! HAHAHA
sen så gick vi till spök huset haha min syrra va fan nt rädd ja doog haha
en spöke tog mig till en höörn ja viste nt va ja skulle göra sen de stog RÖR EJ SPÖKERNA
HAHAH jaa sloog spööket sen ja sprang ahhaah ja blev fett rädd
Emelie å Elinor ( hennes syster ) skule åka den nya karusellen ja minns nt va den heter ja stoog å vänte 1 timme å 30 min för att de skule åka men sen efter ja har väntat fett länge så stänger de prec näär de e emmis å deras tyyr haahh fett synd !
aa sen vi åkte typ pop-expressen de äggde ahaha skojja men de va också rooliigt:)
jaa våågar nt åka FRITT FALL!!!!!!
hahahah
sen så åt vi å sen så tyyp tagade a hem men emmi å de stannade :)
jaa ska te gröan igen nå gåång me kanske (MARIA . B) ( MARIA . K ) (RABIYA) ( SARAH ) åå kanske nån meer vem vet ^^
 

Måndag ( idag ) idaag har ja haft vanliig daag böörjade kl 09:05 hade reetest på 2 fråågor på matte ..:O
meen ja klarade dee :D
HAHA aa seen hade iv vanligalektioner tills vi slutade tyyp halv 3 sen hade ja tyypmatte seport men ja gick nt ..
ahaha aa men ja ska gå nästa väcka ;)
sen kom ja hemm.. :) sitter vi datan chattar å såånt nuue ;) // Elsaa♥

Kommentarer

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0