My Glass...

Haha kom inte på ngn Rubrik så skrev baah ngt !
Jag har itne skrivit på länge vet .. men har inte haft tid !
I Fredags var jag på tjejmiddag hos Sofie.. SKITKUL!
VI åt pastasallad glass och tog drivbilder! Tyvärr har jag inte hand om bilderna men kan lägga upp dem så fort jag får dem. Men jag har en bild !! HAHA många ! På kvällen gick vi ut.. skrek och flumsade..hhhahahaha kuul
Bjuder på den ända bilden jag har från festen !
 
Do you see me ?XD

Lördag var jag på bio me Amila och hennes syrra .. vi kolla på 18 again.. de va skiit braa!
Men det var två tjejer bredvid mejj som snacka hela tiden.. och dem snacka högt också "/
Sen åkte vi hem till en familj i Sollentuna. vi var där några timmar.
Igår Så gick ja te Centrum köpte ett par pösiga kortbyxor och ett linne från New yorker.
Sen åkte vi te Skopunkten där köpte jag ett par Ballerina. O sen var vi bara i några mataffärer..
Idag vare skolan :) Gjorde klart min Svenska uppsatts grejj om mitt namn xD

Var väl allt ? xD // Baiiis /// S<3

ÄÄr påå fluum humöör ! XDXDXDXDDXDXDXDXDX ABOWNIIIIII :O

Kommentarer
Postat av: V I O L A

oh my god, har en likadan tröja,

2009-05-13 @ 18:03:40
URL: http://violaaa.blogg.se/
Postat av: izadoraa

heter den inte 17 again? :S

kommentera inläggen!

2009-05-17 @ 17:01:29
URL: http://izadoraa.blogg.se/

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0