Elsaa

♥Oj Oj det var länge sen jag skev lite :P:)

asså i måndas va de så att vi skulle gå å simma me klassen ( sim prov )
aa me sen när alla kmr me simmkläder så säger de vi ska nt gå idag vi ska gå
på tis ahaha jaa flippade ^^
aa sen så blev de tis ( igår )å då så gick vi te simmhallen haah vi hade bara 15 min  på oss att
ducha & klääpå oss å allt ja ba omg :O
ahha men ja han ^^ aa JIPPI jaa klarade simmprovet hehe :)
skulle på träning men mr gaulan lät oss gå frå basängen kl 4 å så min  träning började 5
jag skulle duscha å allt sen skulle jag hem å massa sakaer så ja han nt gå te träningen å sen så hände de en sak hemma .. :/ ( hemlig vill nt säga ) ..
sedans å tränade jag lite te matte provet som var ida ( onsdag ) jag hoppas det gick braaa !!
me  ja tror nt de gjorde de ( e säämst på matte ) :( ;(
meeen gjorde endå mitt bästa..
imån ska mitt land på ( so ) varia inne haha ahr dööpt landet te Pica Pica som betyder kråka på latin hhahahaa :)
jaa kna vara sjuuk iblan ..  :D xD
MNE ASSÅ JA MÅTE AGGA NUUE INNAN PAPPAS TÄNGER AV DATAN FÖR HA TROR JA PLUGGAR HEHEHE :) // pusss kram Elsaa

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :)



Kakorna är vanliga muffins. Det receptet har jag bara i huvudet. Men receptet på frostingen har jag skrivit ner på förra cupcake-inlägget.



Länk till det finns längst ner på senaste! ^^

2009-05-06 @ 23:59:41
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om allt inom kost, träning & välmående :)



Idag: Hur du kommer i form snabbast inför sommaren! Komplett kost- och träningsprogram gratis :)



Läs den gärna och jag hoppas du kan hitta massor med tips, inspiration & motivation!



Ha en bra kväll!

Mvh Johanna

2009-05-07 @ 19:24:29
URL: http://johannaek.blogg.se/

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0