i'm so sorry !

Hellu<3
Förlåt förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen men har bara inte haft tid.
Igår var jag i grönan med Viola Nana och Hanna det var askul! Först köpte jag guldkort!! hahaha.
Det första vi åkte var lyktan sen dumbo eller vad den heter hahhaha. Sen tyyp vilda musen.
och jag åkte INSANE !!!!! jag fattar inte det själv. Jag åkte den TVÅ gånger efter varandra blev helt yr.
Först så skulle hanna och nana åka den sen drog dem upp mejj och viola också.
När vi åkte upp så blev vi skiit sura vi baara ni är så jävla bra på att övertala.. hahaha.
Fast sen när åkturen var slut då ville vi åka igen. haha, det var skiit kul,
Sen åkte  vi en massa mer. Jag ville till spökhuset men ingen ville. så, men jag kanske kan gå dit ngn annan gång.
Idag ska jag bara vara hemma. Mamma har tagit bilen till jobbet :/
Imorgon har jag träning, kanske ska till city summer.
Ajjuste måste tyyp förnya mitt passport ! yeeeeeey xD Min gamla är skiiit fult. fottot iaf. Jag är skiit liten jue.
Den som palla komma till väsby koooooom !


Baii Baii // S

Kommentarer

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0