Finaly!

Yess! nu behöver jag inte bråka med mina föräldrar om datan.
För att jag har fått en helt egen laptop (stavning) xD
Med inbyggt webbis så jag slipper min ruttna :)
Jag fick den igår men vi fixa den å allt idag:)
Imorgon ska jag till city summer med sara vi ska tyyp möta ngra killar på basket hahaha :)
ehm.... vad ska jag skriva xD
Ajjuste, sista träningen imorgon. haha fett sköönt.
Fett jobbigt med inneträning när det är stekhett ute.
Vi fan dog ute igår det var så jävla varmt och inne var det ännu värre plus att man svettades!
NIGHTMARE
Jag och sara vill till grönan tilsammans, så vi ska fråga Elsa och Amila om hon hiinner innan hon åker till 'bosnien.
Nån dag måste jag sitta och ladda ner alla program tyyp Picasa o dem.
Det som är bra är att  windows video maker finns på datan.

Baii Baii// S <3

Första bilden på min Data som jag bjuder på hahahah :) <33




BTW, jag har världens problem. På min webbis på laptoppen så vet jag inte hur jag ska filma o de. Man kan filma men jag vet inte hur :/ ngn som kan hjälpa? <3

Kommentarer

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0