BOOOOOOOUUUUUUNCCCCEEEEEEEEEE

Hellu
Visste inte vad jag skulle ha för rubrik XD
Snart ska jag til City med tjejorna som sagt ska vi möta killar på basket... hahhah som tur är dem inte basketkillar :P
Nu ´har jag iaf laddat ner MSN, bra bra :)
Jag kommer hem sent idag eftersom att jag ska te City halv ett sen klockan 18.00 har jag träning:/ (sistaa :P)
O efter träningen ska jag till min mormor/moster, asså alla tyyp i mammas familj ska dit för att min Morbror och hans familj och min mormor och ena moster har kommit hem från kurdista idag.
Den sitter säkert i bilen påväg till tensta eller kanske dem redan är hemma.... hmmm, IAF
Ville bara skriva ett inlägg innan jag åker till Jakan


BAIIIIIIIIII /// S<3


Kommentarer

Du kommenterar inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara E och S som ser)

Om du har en blogg skriv den här:

Varsegod och skriv:

Trackback
RSS 2.0